maanantaina, huhtikuuta 1

Olen kakkapökäle

No joo mä tiiän että tää tuli aika puun takaa ja tunnen itseni aika tyhmäksi ja idiootiksi, mut mun nukkeharrastuksen loppu tais nyt koittaa. Ja sori tää surkee postauksen alotus oon niissä aina ihan gögäle. Mä myyn mun customnuken josta iso osa teistä ei edes tiennyt, tässä siis kuva :D


 Sori pieni kuva mut tolta näytti siis mun eka kustomini. Sit halusin harjotella lisää ja tein tuon alla olevan monsterin


Alaripset on aika kökköset ja odottaa vielä korjausta, mutta tälle neidille on jo ehkä ostaja.


Sitten myyn Luminan. Lilo jää, Amanda ei oo edes mun joten siihen en voi vaikuttaa :D
Luminasta saa laittaa mulle tarjouksia sähköpostiin, paras voittakoon tai jotain ;) Luminan naamassa siis ei ole naarmuja, obitsu on hyvässä kunnossa, silmämekanismi toimii täydellisesti ja neiti on muutenkin ihan uudenveroisessa kunnossa. Mukaan laitan muutaman asun ja lisäkädet ;) Myös yhdet kengät tulee mukana.

Myyn myös kaikki tarpeettomat nukenvaatteeni ja kankaita, niistä lisää voi kysellä sähköpostitse.
En ole asiasta vielä ihan 100% varma koska tunnen itseni aika surkeaksi ihmiseksi jos myyn nukkeni. Olen kuitenkin aika varma Luminan myymisestä koska en ole ikinä ollut oikeasti tyytyväinen neitiin. Blogia en poista, postailen vielä Lilosta jotain. Multa on jonkin verran pyydetty kustomeita, mä siis saatan vielä päätyä avaamaan esim. jonkun kustomikaupan tms ja postailla jotain kuvia siitä.. teen myös vaatteita mutta kukaan ei niitä ole pahemmin halunnut, ihan laadukkaita ja hyviä ne mun itseni mielestä on, niistäkin voi kysellä sähköpostitse. 

Mun sähköpostini on siis a-beautiful-rainy-day@hotmail.com 
 
Syynä nukkeilun lopettamiseen oli ajan puute ja se, että mulla ei oo rahaa, eikä yksinkertasesti innostusta. Lähen syksyllä lukioon ja se vie multa aikaa ja koulukirjoista joudun maksamaan kymmeniä euroja.

Ehkä mun nukkeinnostus vielä palaa ja ostan uusia nukkeja joihin olen tyytyväisempi. Saa nähdä, postailen myöhemmin lisää :)

Kiitos kuitenkin teille kaikille tuesta ja kaikesta muusta, nukkeilu on ihanin harrastus mitä tiedän ja tätä kautta saamani kaverit on mulle tositositosi tosi tärkeitä vaikka musta tuntuu että niille en oo kovinkaan tärkeä. Noh, joka tapauksessa kaikki te, jotka olette muhun nukkeilun kautta tutustuneet, voin sanoa teille kaikille yhteisesti, te ootte ihan parhaita ja ihanimpia ihmisiä jotka tiedän. 

Kiitos teille kaikille, ilman teitä en olis mitään :) ♥

12 kommenttia:

  1. Oon ylpee et pystyt päättää tällasen ison asian. Ja se ei oo kenenkään muun ongelma jos lopetat, ja muidenkin pitäisi se ymmärtää että se on SUN oma asiasi, ei muiden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiva että suhtaudut noin kivasti tähän :) Sait mut tuntemaan oloni vähän paremmaks ja varmemmaks. Kiitti kun oot noin ihana :))) ♥

      Poista
  2. Onhan tää harmi, mut ei tälle voi mitään. Ymmärrän ton lukioasian, vaikka en ite ookkaan vielä siinä iässä~ Toivottavasti sitten kaikki menee hyvin ja oot tyytyväinen ees Liloon. :3♥ Lumina saa varmasti hyvän ja rakastavan kodin ♥

    VastaaPoista
  3. Harmittaa kun kaikki lopettaa, mut kun ei innosta niin ei innosta :c

    Mä en kummiskaan halua syyllistää sua, vaan toivon että sä voit pystypäin tehdä tän päätöksen, koska oman itsen takiahan tässä blogataan ja nukkeillaan, ei kenenkään muun. Ja tästä harrastuksesta on tarkoitus tulla hyvä mieli, ja jos ei tule niin on jo siinä mennyt metsikköön. Ja mun mielestä silloin on täysin ymmärrettävää lopettaa. Sitäpaitsi lukio vie ihmisestä varmaan aika helposti kaikki mehut ja sun kannattaakin panostaa siihen enemmän kun tähän blogiin. Joten toivon ettet masennu jos jotkut ei hyväksy sun päätöstä, tuskin ovat asiaa loppuun asti miettineet. (:

    Joten Jasu ethän masennu >o< ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ainiin mä haluaisin ostaa Amandan (?) tuon vihertävän peruukin :3

      Poista
  4. Onko Lumina tuo full custom neiti? ♥3♥

    VastaaPoista
  5. Sysoskshwjj höh :c
    Mut mustakin on hienoa, että pysyt omassa milipiteessäsi, etkä jatka jotain mikä ei innosta. (: Oot hyvä bloggaaja ja ootko myynyt jo Luminan, koska harkitsen ostoa. c; Goodbye!

    VastaaPoista
  6. no hööh :c

    mutta ootko myyny Luminan jo ? Jos et nii mitä hintaa aattelit? ;3 minäki oisin kiinnostunu c:

    VastaaPoista
  7. Voin ostaa luminan 110 € hintaan. Onko viel myyty?

    VastaaPoista