tiistaina, syyskuuta 18

Moivain minä suunnittelen

Ööh näitä sisällöttömiä postauksia on taas tullu montamontamonta mut mua alkaa ahistaa jos pidän ton saman postauksen pitkään ::D 
Mä muuten kyllä laittaisin jotain järkevää, mut Lilo on kalju ja Lumpalla on vaa sen stockperuukki, jota inhoan. Eilen kuitenkin tilasin leekeworldista kaksi peruukkia (hmm kelle lie :-D), joten tällä viikolla voin luvata tekeväni Luminan saapumistarinan. :---3 en oo vielä ihan varma, mut oon kaavaillu, et se saapumistarinan jälkeen alkais draama (mä tiiän et aattelette, et se on iha jotai laadutonta copypastee, mut mä oon juoneen ihan tyytyväinen c: ) 
Juuuuh, en oikein keksi mitään mutmut yritän saada nukenvaatteita myydyksi niin kolmas nukke pääsisi saapumaan tänne *u* En vielä paljasta mallia mut tässä pientä osviittaa ;>



Juuh, innokkaimmat nukkeilijat taisivat tunnistaa jo mallin :::::D no, ei se kauaa pysyny salaisuutena sittenkään xD mut eipä se miiitääään.. Postauksen taidankin lopettaa tähän.



Heippa lahnamursut ja vähemmän kirjolohet c:

6 kommenttia:

  1. Whiiiii 8))
    En osaa kyl arvaa et mikä tos kuvas on xd :D

    VastaaPoista
  2. JEI kommentti :-D hitto, seki oli diilattu B( mut onse silti >:------D ja ei sitä moni tiiä mut pari tietää xDD

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. bwhaahaha ei kai ? B)
      daaaamn kaikki arvaa sen heti xDDD

      Poista
  4. uncanricky ? ;)

    liityin muute lukijaks !! > w <

    VastaaPoista