tiistaina, heinäkuuta 24

Ilmoitusasiaaa ~

Jjjooo, on tosiaan aikaa viime postauksesta, mutta satun olemaan hyvin laiska ja kaiken lisäksi olen muuttamassa, joten aikaa nukkeilulle on hyvinhyvin vähän. Lilolla ei oo vaatteitakaan, häcvitin ne muutossa johonkin, joten minun täytyy tehdä uusia. Sitten kunhan olen saanut ne chipsit ja vaatteita, lupaan että tulee jotain kivaa ja vähän laadukkaampaa kun tuo eka kt , heh ... B---D Ja mulla ei nyt oo mitään kuvia laittaa tähän postaukseen kun ei oo paikkaa jossa kuvata mutta ens kuun alussa lupaan suuren postauksen ! Ja Lilolle on tulossa kaveri, ei kerrota sille vielä XDD Ja give away on kans tulossa, joskus kun lukijoita on lisää, lupaankin panostaa tavaroiden laatuun kunnolla (voinkin luvata jotain upeaa c;) Juu, no kai se sitten oli siinä. 

ja lupaan korjata ulkoasun sopivaksi ;)) Ja laitetaan nyt tähän loppuun joku randomi kuva :P (hmm tosi laadukas ja sillee :DD ja ei oo mun ottama)


Hejdå c:

2 kommenttia:

  1. uuu, kuka kaverii 8) ♥ mut joo, en malta oottaa give awayta ja seuraavaa postausta öwö ♥ lilo on ihanuus ♥

    VastaaPoista
  2. xdddd kiitti :D muttanii, tulin vasta kotiin ja vielä on matkoja tiedossa, joten menee tosiaankin hetki että pääsen jatkamaan kunnolla ja viimeistelemään blogin ulkosaun =w=

    VastaaPoista